Integrace synchronizuje agendy adresář, zásoby, ceníky, obchodní případy, nabídky objednávky a faktury
Platforma Connectify podporuje širokou škálu nastavení přenosů, což nám umožní integraci maximálně přizpůsobit vašim procesům.
Connectify vám bude posílat
Rýchlý přístup přes webovou platformu značně zjednodušuje práci s vaší integrací. Nastavení integrace můžeme po nasazení klienta provést bez dalšího přístupu na vaše zařízení. Integrace logují v rámci Connectify svoji aktivitu, což usnadňuje také odhledávání případných chyb v přenosech.
Základní přehled funkcionality integrace. Více detailů najdete v naší dokumentaci řešení.
Adresář
Včetně kontaktů a dodacích adres
Skladové zásoby
Skladové zásoby se z Pohody exportují včetně ceníků
Zakázky
Zakázky se exportují do obchodních případů v Raynetu
Nabídky
Export nabídek včetně automatického vytváření zakázek
Objednávky
Export objednávek včetně automatického vytváření zakázek
Faktury
Export faktur včetně likvidací
Adresář
Včetně kontaktů a dodacích adres
Produkty
Základní import produktů bez synchronizace ceníků
Obchodní případy
Obchodní případy se importují do agendy Zakázek v Pohodě
Nabídky
Import nabídek s návazností na zakázku
Objednávky
Import objednávek s návazností na zakázku
Faktury
Likvidace se přenášejí pouze z Pohody do Raynetu
Cena integrace se skládá z jednorázového nasazovacího poplatku a pravidelných měsíčních plateb za její provoz, aktualizace a podporu při řešení případných problémů.
Až 1,5 h konzultací
Základní nastavení integrace
Instalace klienta Connectify
Případné nastavení MServeru
Případné nastavení záloh Pohody
Rozšířená nastavení
Služby nad rámec základního nasazení, jako například specifické filtry, mapování polí, či příprava dat jsou zpoplatněné v rámci naší hodinové sazby