Aktualizuje stavy reklamací v Alze na základě dat z libovolné agendy v Pohodě jako například Reklamace, Servis, či uživatelských agend
Platforma Connectify podporuje širokou škálu nastavení přenosů, což nám umožní integraci maximálně přizpůsobit vašim procesům.
Connectify vám bude posílat
Rýchlý přístup přes webovou platformu značně zjednodušuje práci s vaší integrací. Nastavení integrace můžeme po nasazení klienta provést bez dalšího přístupu na vaše zařízení. Integrace logují v rámci Connectify svoji aktivitu, což usnadňuje také odhledávání případných chyb v přenosech.
Modul v nastavitelných časových intervalech aktualizuje stavy reklamací v Alze na základě zvolených parametrů z Pohody. Integraci lze používat s libovolnou agendou v Pohodě jako například Reklamace, Servis, či uživatelksými agendami.
Cena integrace se skládá z jednorázového nasazovacího poplatku a pravidelných měsíčních plateb za její provoz, aktualizace a podporu při řešení případných problémů.
Až 1,5 h konzultací
Základní nastavení integrace
Instalace klienta Connectify
Případné nastavení MServeru
Případné nastavení záloh Pohody
Rozšířená nastavení
Služby nad rámec základního nasazení, jako například specifické filtry, mapování polí, či příprava dat jsou zpoplatněné v rámci naší hodinové sazby