Integrace Pohody a Alza reklamací

Aktualizuje stavy reklamací v Alze na základě dat z libovolné agendy v Pohodě jako například Reklamace, Servis, či uživatelských agend


...

Flexibilita

Platforma Connectify podporuje širokou škálu nastavení přenosů, což nám umožní integraci maximálně přizpůsobit vašim procesům.

Notifikace

Connectify vám bude posílat e-maily obsahující reporty o případných chybách v přenosech, abyste měli vše pod kontrolou

...
...

Online platforma

Rýchlý přístup přes webovou platformu značně zjednodušuje práci s vaší integrací. Nastavení integrace můžeme po nasazení klienta provést bez dalšího přístupu na vaše zařízení. Integrace logují v rámci Connectify svoji aktivitu, což usnadňuje také odhledávání případných chyb v přenosech.

Modul v nastavitelných časových intervalech aktualizuje stavy reklamací v Alze na základě zvolených parametrů z Pohody. Integraci lze používat s libovolnou agendou v Pohodě jako například Reklamace, Servis, či uživatelksými agendami.



Ceník

Cena integrace se skládá z jednorázového nasazovacího poplatku a pravidelných měsíčních plateb za její provoz, aktualizace a podporu při řešení případných problémů.

400 ,-/měs

CZK
EUR
Nasazovací poplatek

4000 ,-

Až 1,5 h konzultací

Základní nastavení integrace

Instalace klienta Connectify

Případné nastavení MServeru

Případné nastavení záloh Pohody

Rozšířená nastavení

Služby nad rámec základního nasazení, jako například specifické filtry, mapování polí, či příprava dat jsou zpoplatněné v rámci naší hodinové sazby

2000 ,-/hod.

PO - PÁ (9:00 - 17:00)